Welkom Little Dutch family! Wij willen je graag op de hoogte brengen van eventuele vertragingen in de levering door het coronavirus. Lees hier meer. #StaySafe

Zoek
Winkelmand
Je hebt geen artikelen in jouw winkelmand.
Verlanglijst
Je hebt nog geen producten in jouw wishlist.
Kies een taal
Kies land en taal
Mijn account

Klantenservice

Bestellen & Betalen

Hoe werkt het verzilveren van een cadeaukaart?

Gebruik de unieke cadeaukaart code die jij per e-mail hebt ontvangen tijdens het afrekenen.
Klik in de winkelmand op 'Wil je een cadeaucode gebruiken?' en vul hier jouw cadeaucode in. 

De giftcard is in meerdere keren te gebruiken en hoeft niet in één koop besteedt te worden. 

Kies uit de bedragen €10, €20, €30, €40, €50.

Geldt er een minimum bestelbedrag?

Nee, wij hanteren geen minimum bestelbedrag.
Wel kan het zo zijn dat er verzendkosten in rekening gebracht worden. Dit is afhankelijk van de waarde van je bestelling. 

Meer informatie over de verzendkosten vind je hier

Is mijn bestelling goed ontvangen?

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je van ons een e-mail.

Mocht je binnen een uur geen mail hebben ontvangen, kijk dan even in je spam-mailbox. Als je ook daar geen mail van ons kan vinden, stuur dan even een berichtje of neem telefonisch contact met ons op. Wij kijken dan samen met jou of de bestelling goed is doorgekomen. 

Zijn alle bestelde producten op voorraad?

Wij doen ons uiterste best om het productaanbod in realtime aan te bieden. Hierdoor kunnen wij er dus vanuit gaan dat alles wat wordt aangeboden op onze site ook daadwerkelijk op voorraad is. 

Mocht het helaas toch voorkomen dat je iets hebt besteld wat er niet blijkt te zijn, krijg je van ons team bericht hierover.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens als ik een bestelling plaats?

Voor ons is een zorgvuldige omgang met jouw persoonsgegevens van groot belang. Deze persoonsgegevens worden door ons met zorg verwerkt en beveiligd. U kunt erop rekenen dat jouw gegevens bij ons veilig zijn en dat wij ons houden aan de geldende wettelijke regels.

Lees ons volledige privacy statement hier.

Kan ik een ander factuuradres opgeven?

Tijdens het check-out proces heb je de mogelijkheid om een alternatief adres op te geven.

Is mijn bestelling inclusief BTW?

Wij verkopen aan jou als consument, daarom is BTW van toepassing op jouw bestelling.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn account, wat nu?

Geen probleem! 
Ga naar het inlog scherm en klik hier op 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mail adres in en klik op 'wachtwoord resetten'. Je ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord, dit wachtwoord kan je daarna weer aanpassen naar wens in je account. 

Hoe verzilver ik mijn kortingscode?

Tijdens het check out proces krijg je de optie om een kortingscode in te vullen, vergeet hierna niet op het pijltje te klikken om de kortingscode toe te passen. 

Elke kortingscode kan maar éénmalig worden gebruikt tijdens je bestelling. Je kan de code niet achteraf inzetten voor een reeds geplaatste bestelling. 

Promotievoorwaarden

Openingsactie!

Om te vieren dat Little Dutch ein-de-lijk een eigen webwinkel heeft geopend, geven wij bij elke bestelling een cadeautje mee! 

Verstrekte kortingscodes kunnen alleen gebruikt worden tijdens het bestelproces en kunnen niet achteraf ingediend worden. Kortingscodes kunnen niet gecombineerd worden of worden ingeruild voor geld. 

 

Wil je met ons in contact komen?

Als het antwoord op jouw vraag niet aan bod is gekomen bij de veelgestelde vragen, kan je contact met ons opnemen via onderstaand formulier. Wij zullen jou snel te woord staan!

Cookies helpen ons om onze diensten te leveren. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met het gebruik van cookies op deze website.
Meer informatie