Klachtenformulier

Alle producten van Little Dutch worden met uiterste zorg geproduceerd. Wij vinden het erg belangrijk dat al onze producten aan uitstekende kwaliteit voldoen en dat jij als klant tevreden bent met het product.

We willen je graag helpen!

1) Ben je niet geheel tevreden? Neem eerst contact op met de webshop / winkel of leverancier waar het product vandaan komt. Afhankelijk van het artikel en de aard van het probleem, kan men in de winkel voor een passende oplossing zorgen.

2) Raadpleeg de leverancier van het artikel, indien je niet terug kan naar de winkel.
Heb je een vraag/klacht over één van de onderstaande productencategorieen en je kunt niet terecht bij de webshop / winkel neem dan direct contact op met de leverancier: 
- Speelgoed: service@tiamo.nl
- Campingbed, buggy of wipstoel: info@topmark.nl

3) Neem contact op met ons als het gaat om verf, behang, lampen, bedtextiel of servies. Wanneer je vragen hebt over overige artikelen van Little Dutch, neem dan gerust contact met ons op door onderstaande gegevens in te vullen. Om de klacht goed te kunnen beoordelen ontvangen wij daarbij graag een duidelijke foto. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor verdere afhandeling van jouw klacht.

Neem contact op met onze Support afdeling via support@littledutch.nl voor ons klachtenformulier. 

Naam * 

Adres * 

Postcode * 

Woonplaats * 

Land 

Telefoonnummer * 

E-mailadres * 

Soort artikel * 

Dessin/kleur * 

Klacht * 

Toelichting 

Upload een foto 
 

*Verplichte velden